ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ САМОВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Ключові слова:
виховання, самовиховання, самоосвіта, саморозвиток особистості, психолого-педагогічне керівництво самовихованням, психологічна готовністьАнотація
Розглянуто значення самовиховання для розвитку особистості; проаналізовано стан самовиховання у навчальних закладах, психолого-педагогічні труднощі і проблеми, які гальмують організацію цього процесу, і намічені шляхи їх вирішення. Відображено психологічну неготовність педагогічних працівників до психолого-педагогічного керівництва самовихованням.
Посилання
Бех І. Д. Виховання особистості: Сходження до духовності: наук. видання / І. Д. Бех. – К.: Либідь, 2006. – 272 с.
Главацька О. Л. Основи самовиховання особистості: навчально-методичний посібник / О. Л. Главацька. – Тернопіль, 2008. – 206 с.
Сурмяк Ю. Р. Організація самовиховання особистості: навчально-методичний посібник для вчителів і викладачів, організаторів виховного процесу / Ю. Р. Сурмяк, Т. Г. Тюріна, Л. Г. Кудрик. – Львів: ЛОІППО, 2011. – 80 с.
Трухін І. О. Основи шкільного виховання: навч. посібник / І. О. Трухін, О. Т. Шпак. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 368 с.