КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ
Ключові слова:
комунікативний, когнітивний, мотиваційний, емоційно-вольовий та сенсомоторні компонентиАнотація
Подано авторську модель структури психологічної діагностики готовності дітей з порушеннями слуху до навчання в школі, яка охоплює комунікативний, когнітивний, мотиваційний, емоційно-вольовий та сенсомоторні компоненти. Здійснено теоретичний аналіз сучасних методик дослідження, основних проблем комплексної психологічної діагностики старших дошкільників із порушеннями слуху під час визначення освітнього закладу для навчання.
Посилання
Венгер А. А. Отбор в специальные дошкольные учреждения / А. А. Венгер, Г. А. Выгодская, Э. И. Леонгард. – М.: Просвещение, 1972. – 142 с.
Максименко С. Готовність дитини до навчання / С. Максименко, К. Максименко, О. Главник // Серія «ПІ» (психологічний інструментарій). – К.: Кондор, 2003. – 112 с.
Миронова З. В. Педагогические методики выявлення детей с подозрением на снижение слуха (младенческий, ранний, дошкольный и школьный возраст) / З. В. Миронова, Т. В. Пелымская, Н. Д. Шматко. – М.: Академия, 2000. – 298 с.
Психолого-педагогическая диагностика: учеб. пособие для студ. высш. пед. учебн. завед. / И. Ю. Левченко, С. Д. Забрамная, Т. А. Добровольская и др.; под. ред. И. Ю. Левченко, С. Д. Забрамной. – М.: Академия, 2003. – 320 с.
Специальная психология: учебник для студ. высш. учеб. заведений / В. И. Лубовский, В. Г. Петрова, Т. В. Розанова и др.; под. ред. В. И. Лубовского. – 6-е изд., испр. и доп. – М.: Академия, 2009. – 560 с.