ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА
Ключові слова:
керівник, професійне самовизначення, професійно-управлінське самовизначення, психологічна готовністьАнотація
Розглянуто питання формування професійно-управлінського самовизначення керівника у науковому середовищі. Здійснено аналіз основних напрямів дослідження та розкрито специфіку формування професійно-управлінського самовизначення особистості майбутнього керівника. Визначено ставлення студента до професії у прийнятті себе як фахівця-управлінця в період навчання у вищому закладі освіти.
Посилання
Дафт Р. Л. Менеджмент: пер. с анг. / Р. Л. Дафт. – СПб.: Питер, 2000. – 832 с.
Джузлл Л. Индустриально-организационная психология: учебник для вузов / Л. Джузлл. – СПб.: Питер, 2001. – С. 624–626.
Дубровина И. В. Психологическая служба образования: научные основания, цели и средства / И. В. Дубровина // Психологическая наука и образования. – 1998. – № 2. – С. 5–7.
Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти: монографія / Л. М. Карамушка. – К.: Ніка-Центр, 2000. – 332 с.
Ковальчук О. С. Роль психолого-упрвлінських технологій для психологічного забезпечення прийняття управлінських рішень / О. С. Ковальчук // Актуальні проблеми психології. Том 1: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія. – К.: Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, 2002, ч. 6. – С. 35–38.
Коломийський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): монографія / Н. Л. Коломийський. – К.: МАУП, 2000. – 286 с.
Основи психолого-управлінського консультування: навч. посібник / за наук. ред. Л. М. Карамушки. – К.: МАУП, 2002. – 136 с.
Панок В. Г. До побудови теоретичних засад української практичної психології / В. Г. Панок // Проблеми розвиваючого навчання: матер. І та ІІ Міжнар. конф.; за ред. академіка С. Д. Максименка. – К., 1997. – С. 344–351.
Панок В. Г. Концепція національної соціально-психологічної служби / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія: Вісник АПН України. – 1994. – № 2/3. – С. 17–27.
Рабочая книга практического психолога: пособие для специалистов, работающих с персоналом / под ред. А. А. Бодалева, Х. А. Деркача, Д. Л. Лаптева. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2001. – С. 95–97.
Рабочая книга школьного психолога / под ред. И. В. Дубровиной. – М., 1992. – 344 с.
Рубцов В. В. Система психологической поддержки образования / В. В. Рубцов, Л. К. Селявина, С. Б. Малик // Психологическая наука и образование. – 1999. – № 7. – С. 5–8.