СТАВЛЕННЯ МОЛОДІ ДО ТРЕНДІВ В ДИЗАЙНІ ОДЯГУ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2311-8458/2022-1-3

Ключові слова:

мода, самопрезентація, самовираження, ідентифікація, соціальний вплив, наслідування, молодь

Анотація

Здійснено теоретико-емпіричний аналіз проблеми моди як засобу самопрезентації особистості. Зосереджено увагу на основних підходах до трактування моди, її еволюції у процесі суспільного розвитку під час війни. Охарактеризовано змістові характеристики моди як соціально-психологічного явища та її вплив на ідентифікацію та самопрезентацію особистості. Описано вплив моди на сомоідентифікацію та самопрезентацію особистості, можливі їхні наслідки. З’ясовано механізми психологічного захисту та соціальної адаптації молоді щодо впливу модних трендів.

Посилання

Болотіна Г., Ляшок Н. Дрес-код як частина корпоративної культури організації. Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону. 2010. С. 50–53.

Дихнич Л. Феномен моди в соціокультурних процесах ХХ століття : автореф. … дис. канд. іст. наук : 17.00.01. Київ, 2002. 20 с.

Католик Г. Ціннісні орієнтації сучасної «золотої молоді». Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Київ, 2014. Вип. 37. Т. YII. С. 85–96.

Комих Н. Мода як соціальний феномен в сучасному соціокультурному дискурсі. Збірник наукових праць з гуманітарних дисциплін «Славута». 2013. С. 67–75.

Мельник М. Мода в контексті художніх практик XX століття : автореф. … дис. канд. мистецтвозн. : 26.00.01. Київ, 2008. 20 с.

Лебедь О. Феномен моди в контексті сучасного суспільства: теоретичний аналіз. URL: http://sociology.kpi.ua/wp-content/uploads/2015.

Савченко Ю. Мода у молодіжній культурі. 2011. URL: http://sociology.kharkov.ua/docs/magazin/soc_fut/2_2011/06.pdf.

Соловйова В. Сучасна вулична мода – реальність вигадливіша за фантазію. URL: http://smoloskyp.org.ua/-leftmenu-173/2010-12-23-09-23-54/769-2010-12-14-12-45-34.html.

Тканко О. Сучасні концепції дослідження моди. URL: http://do100verno.com/blog/546/4543.

Федоренко Ю. Феномен моди як форма нормативної поведінки особистості. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. 2007. Вип. 27–28. С. 100–102.

Шестопалова Ю. Еволюція ідеалу краси в динаміці української моди : автореф. дис. … канд. мистецтвозн. : 17.00.01. Київ, 2007. 164 с.

Adler Alfred. Understanding Human Nature. Wien,1934. 169 s.

Barnard M. Fashion as Communication. London : Routledge, 1996. 209 s.

Horn M.J. The second skin: An Interdisciplinary Study of Clothing / M.J. Horn, L. Gruel. Boston : Houghton Mifflin Co, 1968. 341 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-26