СТРУКТУРА «Я-КОНЦЕПЦІЇ» СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Ключові слова:
«Я-концепція», поведінкова, емоційна та когнітивна складові «Я-концепції», суб’єкт-об’єктні фактори, «образ Я»Анотація
Подано результати аналізу «Я-концепції» у структурі особистості студентів-психологів ВНЗ системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій, виділено її основні складові та суб’єкт-об’єктні фактори, що її детермінують.
Посилання
Ассаджоли Р. Психосинтез: теория и практика / Р. Ассаджоли. – М.: Refl-book, 1994. – 314 с.
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание / Р. Бернс. – М.: Прогресс, 1986. – 421 с.
Бытие и сознание. Человек и мир / С. Л. Рубинштейн. – СПб.: Питер, 2003. – 512 с.
Гуменюк О. Є. Психологія Я-концепції / О. Є. Гуменюк. – Т.: Економічна думка, 2002. – С. 3–14.
Джемс У. Психология / под ред. Л. А. Петровской. – М.: Педагогика, 1991. – 386 с.
Интегральная индивидуальность, Я-концепция, личность / под ред. Л. Я. Дорфмана. – М.: Смысл, 2004 – 319 с.
Кон И. С. Открытие «Я» / И. С. Кон. – М.: Политиздат, 1978. – 352 с.
Мерлин В. С. Очерк интегрального исследования индивидуальности / В. С. Мерлин. – М.: Педагогика, 1986. – 254 с.
Роджерс К. Р. Взгляд на психотерапию. Становление человека / К. Р. Роджерс. – М.: Прогресс, Универс, 1994. – 480 с.