ВПЛИВ ГЕНЕТИЧНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КОМУНІКАТИВНО-РЕФЛЕКСИВНОГО ТРЕНІНГУ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ОПТИМІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Ключові слова:
комунікація, тренінг, педагогічна взаємодія, педагог, учень, позитивне ставлення, толерантність, задоволеність життямАнотація
Розкрито емпіричні дані щодо ефективності генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик у процесі оптимізації педагогічної взаємодії. Результати формувального експерименту стосуються таких категорій, як позитивне ставлення до людей, комунікативна толерантність, задоволеність життям.
Посилання
Бойко В. В. Энергия эмоций в общении: взгляд на себя и на других / В. В. Бойко. – М.: Информационно-издательский дом «Филинъ», 1996. – 472 с.
Вачков И. В. Введение в тренинговые технологии / И. В. Вачков // Психологическое сопровождение выбора профессии / под ред. Л. М. Митиной. – М.: Московский психолого-социальный институт, 1998. – С. 66–78.
Дружинин В. Н. Экспериментальная психология / В. Н. Дружинин. – СПб.: «Питер», 2000. – 320 с.
Духновский С. В. Диагностика межличностных отношений / С. В. Духновский. – СПб.: Речь, 2009. – 141 с. (Серия: Психологический практикум).
Максименко С. Д. До проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики сучасного психолога / С. Д. Максименко, Т. Б. Ільїна // Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 1. – С. 2–6.
Мельникова Н. Н. Диагностика социально-психологической адаптации личности: учебное пособие / Н. Н. Мельникова. – Челябинск: Издательство ЮУрГУ, 2004. – 57 с.