ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ (НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ)
Ключові слова:
реклама, соціальна реклама, ціннісні орієнтації, студентська молодьАнотація
Здійснено апробацію анкети для дослідження ставлення студентської молоді до соціальної реклами, зокрема до певних її напрямів (соціальна реклама здорового способу життя; охорони здоров’я; охорони природи, збереження енергоресурсів, питання регіональної екології; право- та законослухняності населення; патріотизму і національної свідомості; реклама соціальної служби та інших подібних закладів). Відзначено, що анкета характеризується високими психометричними показниками (валідністю і надійністю). Представлено пілотажне дослідження соціальної реклами, де з’ясовано взаємозв’язок зазначених напрямів соціальної реклами та ціннісних орієнтацій студентської молоді.
Посилання
Агарков О. А. Cоціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект / О. А. Агарков [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukr-socium.org.ua/Arhiv/ Stati/4%202013/151-160.pdf
Бугайова О. І. Соціальна реклама як особливий жанр / О. І. Бугайова // Культурологія. Філологія. Музикознавство. – 2013. – № 1. – С. 123–128 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/.../ cgiirbis_64.exe?
Досенко А. К. Соціальна реклама і механізми впливу на цільову аудиторію / А. К. Досенко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kymu.edu.ua/wsc/toms/09/112-114.pdf
Столипіна Ю. В. Соціальна реклама як фактор формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді / Ю. В. Столипіна // Науковий вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. Психологія. Педагогіка. – К., 2005. – Вип. 22–23. – С. 15–1.