ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОРАЛЬНИХ НОРМ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
Ключові слова:
моральна норма, моральний розвиток, когнітивний, емоційний, поведінковий компоненти моральної норми, дошкільник.Анотація
У статті розкриваються особливості вивчення сформованості основних компонентів моральних норм (емоційного, когнітивного та поведінкового) у дошкільному віці. На основі експериментального дослідження представлено результати порівняльного та кореляційного аналізу засвоєння дошкільниками моральної норми.
Посилання
Абульханова-Славская К.А. Деятельность и психология личности / К.А. Абульханова-Славская. – М.: Наука, 1980. – 335 с.
Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности / В.Г. Асеев. – М.: Мысль, 1976. – 342 с.
Вилюнас В.К. Психология эмоциональных явлений / В.К. Вилюнас. – М.: Изд-во МГУ, 1976. – 142 с.
Галян О.І. Розвиток моральної свідомості на етапі дошкільного дитинства // Моральна свідомість та самосвідомість особистості: монографія / І.М. Галян; за ред. проф. М.В. Савчина, доц. І.М. Галяна. – Дрогобич, 2009. – 288 с.
Диагностика эмоционально-нравственного развития / [ред. и сост. И.Б. Дерманова]. – СПб.: Речь, 2002. – 176 с. – Серия «Практикум по психодиагностике».
Додонов Б.И. Эмоции как ценность / Б.И. Додонов. – М.: Политиздат, 1987. – 247 с.
Платонов К.К. О системе психологии / К.К.Платонов. – М.: Мысль, 1972. – 235 с.
Савчин М.В. Психологія відповідальної поведінки: монографія / М.В. Савчин. – Ів.-Франківськ: Місто НВ, 2008. – 280 с.
Сидоренко Е.В. Методы математической обработки в психологии / Е.В. Сидоренко. – СПб.: Речь, 2000. – 350 с.
Титаренко Т.М. Нравственное воспитание дошкольников в семье / Т.М.Титаренко. – К.: Рад. шк., 1985. – 95 с.