ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Ключові слова:
фахівці з менеджменту економічної безпеки, професійна підготовка, професійне завдання, професійна компетентність, компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійна співпрацяАнотація
Акцентовано на тому, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців із менеджменту економічної безпеки має передбачати ґрунтовний аналіз професійних проблем щодо безпеки економічної діяльності підприємств і організацій, готовність майбутніх фахівців до ефективної співпраці.
Окреслено реалізацію компетентнісного підходу, яка охоплює застосування у професійній підготовці реальних професійних завдань із орієнтацією майбутніх фахівців на аналіз результатів власних професійних дій і рішень.
Посилання
Попов М. Полный словарь иностранных слов, вошедших в употребление в русском языке, 1907 / М. Попов [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.inslov.ru/html-komlev/k/kompetentnost5.html
Равен Д. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализацыя / Д. Равен. – М: «Когито-Центр», 2002. – 396 с.
Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя // Россия в Болонском процессе: проблемы, задачи, перспективы: тр. методологического семинара. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 40 с.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К.: «К.І.С.», 2004. – 112 с.
Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты / А. В. Хуторской // Интернет-журнал»Эйдос». – 2002 (23апреля) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm
Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе / В. А. Болотов, В. В. Сериков // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 8–14.
Совет Европы: Симпозиум по теме «Ключевые компетенции для Европы»: Док. DECS/SC/Sec (96)43. – Берн, 1996.
Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К.: «К.І.С.», 2003. – 296 с.
Якиманська І. С. Технологія особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі / І. С. Якиманська. – М., 2000. – 176 с.
Делор Ж. Образование: сокрытое сокровище / Ж. Делор. – UNESCO, 1996.