LEVEL OF THE QUARLITY OF PERSONAL TRAININGS OF THE SPECIALISTS OF THE HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS: PROBLEMS, WAYS OF OVERCOMING OF COMPLICATED POSITIONS

Authors

  • Z. R. Kisil

Keywords:

official educational strategy, personal trainings, conception, educational system of Ukraine, deduction

Abstract

This article is dedicated to the consolidation of the problematic aspects of educational system’s development in different spheres of it’s representation as the component of multidimensional system of national education, as well as to the problem of further system’s of staff preparation for the needs of specialized and nonspecialized bodies of society development and adaptation of Ukrainian educational system to the standards of EU; reformation of the complex of the indicative means of definition of level of deductive efficiency.

References

Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / за ред. В. Г. Кременя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – С. 171.

Про вищу освіту: закон України від 17.01.2002 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2002. – № 20. – Ст. 134.

Каменская E. Обеспечение качества высшего образования: российский опыт в международном контексте / Е. Каменская // Alma Mater («Вестник высшей школы»). – 2001. – № 6. – С. 16; Кісіль М. В. Оцінка якості вищої освіти / М. В. Кісіль // Вища школа України. – 2005. – № 4 (14). – С. 82–87; Похолов Ю. В. Обеспечение и оценка качества высшего образования / Ю. В. Похолов, А. И. Чучалин, С. Б. Могилышский, О. В. Боев // Высшее образование в России. – 2004. – № 2. – С. 12–27.

Communiqué of the Conference of Ministers responsible for Higher Education in Berlin on 19 September 2003. «Realising the European Higher Education Area». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.bologna-berlin2003.de/pdf

Стандарти та норми забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти // Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Документи і матеріали. – Ч. 3. / за ред. С. М. Ніколаєнка. – Тернопіль: Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. – С. 83–109; Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.bologna-bergen2005.no/Docs /00-Main_doc/050221_ENQA_report.pdf

Report to the London conference of ministers on a European Register of Quality Assurance Agencies. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.enqa.eu/pubs.lasso

Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 31.12.2005 р. № 1312. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/kmu/control/uk/cardnpd

Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні: указ Президента України № 244 від 20 березня 2008 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.president.gov.ua/documents/7618.html

Якименко Ю. І. Вдосконалення системи контролю якості вищої технічної освіти та Болонський процес: матеріали Всеукраїнської наради ректорів вищих технічних закладів «Вища технічна освіта України і Болонський процес» / Ю. І. Якименко. – X.: НТУ «ХПІ», 2004. – С. 124–126.

Bologna Process Stocktaking London 2007. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dfes.gov.uk/londonbologna

Болонський процес. Національний звіт: 2007–2009. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/education/higher/bolpr/zvit_

_ 2007_ukr.doc; Бесчастний В. М. Організаційно-правові форми вирішення проблем запровадження болонських стандартів вищої освіти в Україні / В. М. Бесчастний, О. С. Денисова // Південноукраїнський правничий часопис. – 2008. – № 4. – С. 281–284.

Основні досягнення в системі вищої освіти України 2007–2009. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/education/ higher/bolpr/dosyag_2007_2009_ukr.doc

Віткін Л. М. Місце України у світовій та європейській якості // Стандартизація, сертифікація, якість / Л. М. Віткін. – 2002. – № 3(18). – С. 43–49; Віткін Л. Деякі аспекти впровадження систем менеджменту якості освіти у вузах: матеріали 4-ої щорічної міжнародної конференції [«Розбудова менеджмент-освіти в Україні»], CEUME. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.management.com.ua/be/be024.html.

Повышение качества высшего образования (Обзор проэктов Темпус). – Люксембург: Офис официальных публикаций Европейских сообществ, 2009. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eacea.ec.europa.eu/tempus/ doc/quality_ru.pdf.

Про вдосконалення системи акредитації як механізму забезпечення якості освіти на рівні вимог міжнародної освітньої спільноти: Рішення Колегії Міністерства освіти і науки України від 2 червня 2005 р. (Протокол № 5/3–6). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/laws/ 02_06_05_2.doc

Ануфрієв М. І. Становлення, розвиток та основні напрямки удосконалення відомчої багатоступеневої системи підготовки персоналу ОВС / М. І. Ануфрієв // Вісн. Харків. ун-ту внутр. справ. – 1999. – № 9. – С. 16–24.

Паскаль P. Законы природы и бизнеса / Р. Паскаль // Искусство управления. – 2001.

Исикава К. Японские методы управления качеством / К. Исикава; науч. ред. и авт. предисл. A. B. Гличев. – М.: Экономика, 1988. – С. 119–120.

Комплекс нормативних документів для розробки складових системи стандартів вищої освіти: додаток до наказу Міністерства освіти України від 31.07.1998 p. № 285. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.mon.gov.ua.

Венедиктов В. С. Організаційно-правові засади проходження служби в органах внутрішніх справ України: наук.-практ. посібник / В. С. Венедиктов, М. І. Іншин. – Х.: Вид-во Нац. ун-ту внутр. справ, 2002. – C. 36.

Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями: постанова Kабінету Mіністрів України від 24.05.1997 р. № 507. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.zakon.rada.gov.ua

Published

2023-04-11