FORMATION OF PROFESSIONALLY SIGNIFICANT QUALITIES OF PSYCHOLOGY STUDENTS
Keywords:
psychology, responsibility, reflexivity, self-merit, professionally significant qualities, activityof a psychologist, qualificationAbstract
The article presents a theoretical analysis of the conceptual positions of foreign and domestic psychologists on the problem of the development of professionally significant qualities of future psychologists. The necessity of taking them into account in drawing up the curriculum concerning the preparation of future psychologists is examined. The influence of learning motivation of a student
in the formation of professionally important qualities and the importance of responsibility of a psychologist, his reflexivity and self-merit professional qualities is determined.
References
Абульханова К. О. Методологічне значення категорії суб’єкта для сучасної психології / К. О. Абульханова-Славська // Людина. Суб’єкт. Вчинок: філософсько-психологічні студії / за заг. ред. В. О. Татенка. – К.: Либідь, 2006. – 359 с.
Бадалова М. В. Профессиональная рефлексия практических психологов: опит изучения / М. В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота. – 2002. – № 4. – С. 28–30.
Деркач А. А. Акмеология: учебное пособие / А. А. Деркач, В. Г. Зазікин. – СПб.: Питер, 2003. – 256 с.
Климов Е. А. О становлении профессионала: приближение к идеалам культуры и сотворение их (психологический взгляд) / Е. А. Климов. – М.: Московский психолого-социальный институт, 2006. – 176 с.
Коломінський Н. Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога / Н. Л. Коломінський // Практична психологія та соціальна робота. – № 4. – 2003. – С. 8–12.
Леонтьев А. Н. Современные проблемы обучения и психического развития / А. Н. Леонтьев // Психология в вузе. – 2003. – № 1–2. – С. 232–241.
Маклаков А. Г. Профессиональный психологический отбор персонала. Теории и практика / А. Г. Маклаков. – СПб.: Питер, 2008. – 480 с.
Мартинюк І. А. Динаміка розвитку професійно важливих якостей практичних психологів в умовах вузівської підготовки // Проблеми загальної та педагогічної психології: збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / І. А. Мартинюк; за ред. С. Д. Максименка. – Т. V, ч. 3. – К., 2003. – С. 185–192.
Пов’якель Н. І. Професійна рефлексія психолога-практика / Н. І. Пов’якель // Практична психологія і соціальна робота. – 1998. – № 6–7. – С. 3–6.
Савчин М. В. Психологія відповідальної поведінки: монографія / Мирослав Васильович Савчин. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2008. – 280 с.
Сергеева О. А. Психолого-педагогические условия развития автономки личности в процессе подготовки студентов-психологов: автореф. дис. на соиск. учен. степени канд. психол. наук: спец. 19.00.13 «Психология развития, акмеология» / О. А. Сергеева. – Астрахань, 2007. – 27 с.
Татенко В. О. Про «егологічний ґенезис» у Е. Гуссерля та проблему суб’єктних перетворень психіки в онтогенезі / В. О. Татенко // Психологія і суспільство. – 2004. – № 4. – С. 13–36.
Титаренко Т. М. Життєві домагання і професійне становлення особистості практичного психолога / Т. М. Титаренко // Практична психологія та соціальна робота. – № 4. – 2003. – С. 15–18.
Чепелєва Н. В. Формування професійної компетентності психолога / Н. В. Чепелєва // Актуальні проблеми психології: Наукові записки інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України; за ред. академіка С. Д. Максименка. – К.: Ніка-Центр, 1999. – Вип. 19. – 286 с.