ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ЧАСОВОЮ ПЕРСПЕКТИВОЮ ТА МОТИВАЦІЄЮ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ ЇЇ ЯК ДИСЦИПЛІНУ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
часова перспектива, мотивація, мотив, мотиваційні об’єкти, дисципліна спеціалізації, кореляційні зв’язкиАнотація
Проаналізовано взаємозв’язок між часовою перспективою та мотивацією вивчення англійської мови студентів, які вивчають англійську як дисципліну спеціалізації. Встановлено, що високий рівень внутрішньої мотивації вивчення англійської мови і мотивації, спрямованої на здобуття професії, сприяє зростанню показників успішності вивчення студентами англійської мови. Виявлено, що поняття внутрішньої мотивації об’єднує групу мотивів, які можуть мати самостійне значення.
Посилання
Божович Л. И. Проблемы формирования личности / Л. И. Божович; под ред. Д. И. Фельдштейна. – 2-е изд. – М.: Институт практической психологи; Воронеж: НПО «МОДЭК», 1997. – 352 с.
Гинзбург М. Р. Личностное самоопределение как психологическая проблема / М. Р. Гинзбург // Вопросы психологии. – 1988. – № 2. – С. 19–26.
Головаха Є. I. Психологічний час i життєвий шлях особистості / Є. І. Головаха, О. О. Кронік // Філософська думка. – 1983. – № 1. – С. 59–61.
Левенець А. Є. Психологічні особливості становлення життєвої перспективи в юнацькому віці: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / А. Є. Левенець. – К., 2006. – 20 с.
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев // Избранные психологические произведения: в 2-х т. Т. 2. – М.: Педагогика, 1983. – 328 с.
Маркова А. К. Пути исследования мотивации учебной деятельности / А. К. Маркова // Вопросы психологии. – 1980. – № 5. – С. 58–83.
Маслоу А. Мотивация и личность; пер. с англ. / А. Маслоу. – СПб.: Питер, 2008. – 352 с. 8. Нюттен Ж. Мотивация, действие и перспектива будущего / Ж. Нюттен. – М.: Смысл, 2004. – 608 с.
Радчук Г. К. Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів / Г. К. Радчук // Проект: «Теоретико-методологічні проблеми психологічного супроводу професійної діяльністю. Наука і освіта. Спецвипуск. – Одеса: Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2009. – № 5. – С. 135–140.
Регуш Л. А. Психология прогнозирования: успехи в познании будущего / Л. А. Регуш. – СПб.: Речь, 2003. – 352 с.
Рудь Г. В. Формування життєвих перспектив у ранній юності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Г. В. Рудь. – К., 2005. – 20 с.
Рябикина И. В. Структурная организация временной перспективы старшеклассников с разным уровнем учебной успешности: автореф. на соиск. учен. степени канд. психол. наук: 19.00.07 «Педагогическая психология» / И. В. Рябикина. – СПб., 2007. – 20 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.scholar.ru/speciality.php?page=2&spec_id=3.
Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон. – М.: Прогресс, 1996. – 344 с.