ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ УЯВИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
дошкільний вік, уява, розвиток уяви дитини-дошкільникаАнотація
Розглянуто проблему розвитку уяви протягом дошкільного онтогенезу. Розкрито зміст уяви та її особливості у дошкільному періоді. З’ясовано роль уяви у формуванні дитячої творчості, проаналізовано головні її процеси. Описано динаміку розвитку уяви у дошкільному віці та визначено основні психологічні умови її становлення. Емпірично досліджено індивідуальні особливості уяви у дітей дошкільного віку. Виявлено рівень розвитку уяви у дошкільників та запропоновано вправи для її розвитку.
Посилання
Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психолог. Очерк: книга для учителя. М.: Просвещение, 1991. 94 с.
Гальченко В. М. Теоретичні аспекти формування творчих здібностей дошкільників. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / за ред. С. Д. Максименка. Т.VІ. Вип. 3. К., 2004. С. 90–97.
Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія: модульний навчальний посібник для студентів ЗВО за напрямом підготовки 6.030103 «Практична психологія». К.: Центр учбової літератури, 2017. 304 с.
Дуткевич Т. В. Дошкільна психологія: навч. посібник. 2-ге вид. К.: Центр учбової літератури, 2016. 392 с.
Дьяченко О. М., Кириллова А. И. О некоторых особенностях развития воображения детей дошкольного возраста. М.: Вопросы психологии, 1987. С. 44–51.
Мухина В. С. Психология дошкольника / под ред. Л. А. Венгера. М.: Просвещение, 2005. 239 с.
Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки: навч. посібник / за заг. ред. З. Н. Борисової. К.: Вища школа, 2004. 511 с.