МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА СІМЕЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Ключові слова:
ідентичність, студенти, порівняльний аналіз, криза ідентичності, дифузія, мораторій.Анотація
Стаття розкриває психологічну специфіку становлення і функціонування моделей ідентичності сучасних студентів за порівняльним вектором (Центр – Захід України). Встановлено основні змістово- семантичні конструкти досліджуваного феномена, зокрема крізь призму дифузії, наслідування, мораторію та досягнення ідентичності.
Посилання
Антонова И.В. Проблема личностной идентичности / И.В. Антонова // Вопросы психологии. – 1996. – №1. – С. 41–52.
Баклушинский С.А. Развитие представлений о понятии социальная идентичность / С.А. Баклушинский, Е.П. Белинская // Этнос. Идентичность. Образование: труды по социологии образования. – Т. 4. – М., 1998. – С. 64–85.
Гапонова С.А. Особенности адаптации студентов вузов в процессе обучения / С.А. Гапонова // Психологический журнал. – 1994. – № 3. – С. 11–18.
Особистісні кризи студентського віку: збірник наукових статей / Волинський держ. ун-т імені Л. Українки. – Луцьк: Вежа, 2001. – 110 с.
Павленко В.И. Представления о соотношении социальной и личностной идентичности в современной западной психологии / В.И. Павленко // Вопросы психологии. - 2000. -№1. - С. 135–142.