ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Ключові слова:
вищі навчальні заклади, студентська молодь, індивідуальна правосвідомість, компоненти правосвідомості, правові установки, правове вихованняАнотація
Надано характеристику компонентів правосвідомості студентської молоді, розкрито сутність правової установки як серцевини правосвідомості особистості, вибірково проаналізовано стан формування правосвідомості студентів вищих навчальних закладів, окреслено шляхи удосконалення право-виховної роботи.
Посилання
Головченко В. В. Правове виховання учнівської молоді: питання методології та методики / В. В. Головченко, Г. І. Неліп, М. І. Неліп. – К.: Наук. думка, 1993. – 138 с.
Котюк В. О. Теорія права: курс лекцій: навч. посібник для юрид. фак. вузів / В. О. Котюк. – К.: Вентурі, 1996. – 208 с.
Крестовська Н. М. Теорія держави і права: елементарний курс / Н. М. Крестовська, Л. Г. Матвеева. – X.: Одіссей, 2007. – 432 с
Щербакова Н. В. Правовая установка и социальная активность личности / Н. В. Щербакова. – М.: Юридическая литература, 1986. – 127 с.
Юркевич П. Історія філософії права. Філософія права. Філософський щоденник / П. Юркевич. – 3-тє вид. – К.: Ред. журн. Український світ: Вид-во ім. Олени Теліги, 2001. – 756 с.
Юридична психологія: термінологічний словник / за ред. А. М. Бандурки. – Х.: Тимченко, 2005. – 432 с.