ЕМОЦІЙНІ УМІННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ПРОФЕСІЙ ТИПУ «ЛЮДИНА – ЛЮДИНА»: РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Ключові слова:
емоції, емоційний інтелект, емоційні вміння, психологічна готовність до усвідомленого емоційного реагування, рівні розвитку емоційних уміньАнотація
Викладено результати теоретичного та експериментального дослідження емоційних умінь фахівців професій типу «людина-людина» як професійно важливих якостей; висвітлено визначення ключових понять «емоційні уміння майбутнього фахівця професій типу «людина – людина», «психологічна готовність до усвідомленого емоційного реагування»; наведено внутрішні
детермінанти розвитку емоційних умінь, запропоновано основні напрями формування емоційних умінь і психологічної готовності до усвідомленого емоційного реагування.
Посилання
Носенко Е. Л. «Емоційна розумність» як детермінанта успішної життєдіяльності людини і шляхи її операціоналізації / Е. Л. Носенко, Н. В. Коврига // Вісник Дніпропетровського університету. Педагогіка і психологія. – 2000. – Вип. 6. – С. 3–7
Власова О. І. Психологія соціальних здібностей: структура, динаміка, чинники розвитку: монографія / О. І. Власова. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2005. – 308 с.
Яковлева Е. Л. Эмоциональные механизмы личностного и творческого развития / Е. Л. Яковлева // Вопр.психол. – 1997. – № 4. – С. 20–27.
Андреева И. Н. Предпосылки развития эмоционального интеллекта / И. Н. Андреева // Вопросы психологии. – 2007. – № 5. – С. 57–65