ОПТИМІЗМ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ У ПЛАНУВАННІ МАЙБУТНЬОГО

Автор(и)

  • Л. С. Орищин
  • О. А. Опеля

Ключові слова:

планування майбутнього, оптимізм, оцінка події, ймовірність події

Анотація

На теоретичному та емпіричному рівнях розглянуто способи планування молоддю майбутнього покоління та країни. Аргументовано, що планування майбутнього є природнім процесом для будь-якої людини, що надає почуття впевненості у завтрашньому дні. З метою вивчення особливостей бачення молоддю майбутнього поколiння та країни, способів планування перспективи в емпіричному дослідженні використано авторську методику бачення власного майбутнього. Отримані дані вказують на переважаючий оптимізм молодих людей стосовно майбутнього свого покоління та країни.

Посилання

Орищин Л. С. Нереалістичний оптимізм при плануванні майбутнього у сучасної молоді / Л. С. Орищин // Наукові праці ДонНТУ. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. – Випуск № 1 (13). – Львів, 2013. – Ст. 286–290.

Beck U. Społeczeństwo ryzyka. W drodze do innej nowoczesności / U. Beck. – Warszawa: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR., 2004. – 372 s.

Benbenishty D.L.R., Refaeli T. (). Life satisfaction and positive perceptions of 2the future among youth at-risk participating in Civic-National Service in Israel. Children and Youth Services Review, Volume 34, Issue 10, 2012. – P. 2012–2017.

Fishbein M. Belief, attitude, intention and behavior: an introduction to theory and research / M. Fishbein, I. Ajzen. – 1975. – 575 p.

Hejmanowski Sz. Tożsamość młodzieży w ponowoczesnym świecie / Sz. Hejmanowski // W poszukiwaniu tożsamości. Szczecin: Materiały konferencyjne., 1999. – 173 s.

Józefowicz A. Jaka jest współczesna młodzież? Poszukiwanie tożsamości i autentycznego stylu życia – uwagi w kontekście najnowszej próby polskiej / T. Lewowicki, A. Szczurek-Borut, B. Grabowska (red.) // Przemiany społeczno-cywilizacyjne i edukacja szkolna – problemy rozwoju indywidualnego i kształtowania się tożsamości. – Cieszyn–Warszawa–Kraków: Impuls, 2005. – 351 s.

Metysek M. Obcość w doświadczeniu nowoczesnego intelektualisty / M. Metysek // A. Zeidler-Janiszewska, R. Nycz (red.). Nowoczesność jako doświadczenie: dyscypliny paradygmaty, dyskursy, Warszawa: Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej «Academica», 2008. – S. 185–198.

Melonik Z. Teoria i praktyka edukacji wielokulturowej / Z. Melonik. – Kraków: «Impuls», 2007. – 234 s.

Moczuk E. Zagrożenia współczesnej młodzieży / E. Moczuk // F. Kozaczuk (red.) Młodzież wobec współczesnych zagrożeń. – Rzeszów: Wydawnictwo uniwersytetu rzeszowskiego, 2003. – 214 s.

Petrykowski P. O niezaspokojonym głodzie miejsca / P. Petrykowski; R. Leppert, Z. Melonik, B. Wojtasik (red.) // Młodziesz wobec nie gościnnej przyszłości. Wrocław, 2005. – 302 s.

Stoddard S. A., Zimmerman M. A., & Bauermeister J. A. Thinking about the future as a way to succeed in the present: A longitudinal study of future orientation and violent behaviors among African American youth. American journal of community psychology, 48(3-4)., 2011. – P. 238–246.

Sun R. C., Shek D. T. (2012). Beliefs in the future as a positive youth development construct: A conceptual review. The scientific world journal, 2012. – S. 128–141.

Świda Ziemba H. Młodzi w nowym świecie / H. Świda Ziemba. – Kraków: Wydawnictwo Literackie, 2005. – 302 s.

Weinstein N. What does it mean to understand a risk? Evaluating risk comprehension / N. Weinstein // Journal of the National Cancer Institute Monographs. – 1999. – No. 25. – P. 15–20.

Wysocka E. Młodzież w sytuacji kryzysu – kategorie młodzieńczego buntu oraz strategie budowania własnej tożsamości / E. Wysocka; M. Gwozdziecka-Piotrowska, J. Wołejszo, A. Zduniak (red.) // Edukacja w społeczeństwie «ryzyka». Bezpieczeństwo jako wartość. – T. 3. – Poznań, 2007. – S. 118–136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-08