ЕМПІРИЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МЕДІАСПОЖИВАЧІВ У КОНТЕКСТІ МЕДІАПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ
Ключові слова:
цінності, ціннісно-смислова сфера, медіапсихологічні чинники, медіапсихологічні технології, тип медіаспоживача, медіаосвітаАнотація
На теоретичному та емпіричному рівнях розглянуто класифікацію медіаспоживачів у контексті медіапсихологічних чинників формування ціннісно-смислової сфери студентів педагогічних спеціальностей. Аргументовано, що медіа впливають на становлення цінностей студентської молоді. З метою вивчення медіапсихологічних чинників формування ціннісно-смислової сфери молоді в емпіричному дослідженні використано авторську анкету. Відповідно до отриманих даних визначено необхідність упровадження медіаосвіти в освітній процес вищих навчальних закладів України.
Посилання
Семків І. І. Адаптація методики Ш. Шварца «Портрет цінностей» українською мовою / І. І. Семків // Практична психологія та соціальна робо-та. – 2013. – № 1. – С. 12–28.
Субашкевич І. Р. Модифікація методики О. Фанталової «Рівень співвідношення «цінності» і «доступності» в різних життєвих сферах» / І. Р. Субашкевич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2015. – № 4–5. – С. 77–87.
Субашкевич І. Р. Концептуалізація застосування медіаосвітніх програм у процесі підготовки українських педагогів нової генерації / І. Р. Субашкевич // Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці – прогрес майбутнього: Міжнародна науково-практична конференція. – Одеса, 2016. – С. 85–89.