УВАГА У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ
Ключові слова:
увага, психологічні особливості, розвиток, стійкість увагиАнотація
Здійснено комплексний теоретичний аналіз сутності уваги як психічного процесу людини. Розглянуто та проаналізовано види, теорії уваги, визначено шляхи формування уваги, вказано методи розвитку уваги та наведено приклад власного емпіричного дослідження щодо стійкості уваги, яке дало змогу підтвердити, що від розвитку та організації уваги залежать якість і успішність сприйняття, засвоєння і розуміння навчального матеріалу.
Посилання
Лурия А. Р. Внимание и память. Материалы к курсу лекций по общей психологии / А. Р. Лурия. – М.: МГУ им. М. В. Ломоносова, 1975. – 104 с. 2. Варій М. Й. Загальна психологія: навч. посібник / М. Й. Варій. – Львів: Край, 2005.
Добрынин Н. Ф. Внимание и его воспитание / Н. Ф. Добрынин. – М.: Изд-во Правда, 2001. – 31 с. 4. Гальперин П. Я. К проблеме внимания. В кн.: Хрестоматия по вниманию / П. Я. Гальперин. – М., 2006. – С. 220–228.
Неровня О. В. Психологія уваги: курс лекцій / О. В. Неровня. – Львів: Вища школа, 2006. – 20 с.
Страхов В. И. Внимание в структуре личности: учебно- методическое пособие для студентов / В. И. Страхов. – Саратов, 1969; Гамезо М. В., Петрова Е. А., Орлова Л. М. Возрастная и педагогическая психология: учеб. пособие для студентов всех специальностей педагогических вузов. – М.: Педагогическое общество России, 2003. – 512 с.
Петровский А. В. Хрестоматия по психологии / А. В. Петровский. – М., 2007. – С. 53–74.