ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ, ЗАКОНИ, ФУНКЦІЇ
Ключові слова:
спілкування, педагогічне спілкування, процес спілкування, співрозмовник, функції спілкування, закони спілкування, етапи спілкуванняАнотація
Проаналізовано сутнісні характеристики процесу обміну інформацією: окреслено значення термінів «спілкування», «педагогічне спілкування»; описано функції, які притаманні процесу спілкування; досліджено закони спілкування; вказано на їхню залежність від психологічних особливостей учасників спілкування, а також закономірностей процесу спілкування; виокремлено етапи, згідно з якими відбувається процес педагогічного спілкування.
Посилання
Пасинок В. Г. Основи культури мовлення: навч. посібник / В. Г. Пасинок. – К.: «Вид-во «Центр учбової літератури», 2012. – 184 с.
Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням: підручник / С. В. Шевчук. – К.: Алерта, 2012. – 696 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод., допов. та СD) / уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009. – 1736 с.: іл.
Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики: підручник / Ф. С. Бацевич. – К.: Академія, 2004. – 344 с.
Правова міжкультурна комунікація: до ЄВРО-2012: навч. посібник / О. Бойко, Н. Казимир, Б. Кравець, С. Кость, Г. Ойцевіч, А. Токарська, О. Федишин, О. Цибух; за заг. ред. д-ра юрид. наук А. Токарської. – Львів: ЛьвДУВС, 2011. – 240 с.
Чайка Г. Л. Культура ділового спілкування менеджера: навч. посібник / Г. Л. Чайка. – К.: Знання, 2005. – 442 c.