PSYCHOLOGICAL MANAGEMENT FEATURES FACULTY 5EMBERS EDUCATIONAL ACTIVITIES STUDENTS

Authors

  • Y.M. Terletska

Keywords:

management of learning activities students refleksyv-not management, interpretation, forecasting, planning, feedback

Abstract

The publication details the psychological features of scientific and pedagogical-hichnymy employees of educational activities of students, among which is the most important place is given to management based on personal reflection, group, mizhsub'yektnoyi, content and intellectual reflection.

References

Алексюк A.M. Педагогіка вищої освіти України / A.M. Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 558 с.

Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения: общедидактический аспект / Ю.К. Бабанский. – М.: Педагогика, 1997. – 254 с.

Введение в педагогическую деятельность: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / [А.С. Роботова, Т.В. Леонтьева, И.Г. Шапошникова и др.]. – М.: Издат. центр «Академія», 2000. – 208 с.

Власова О.І. Педагогічна психологія: навч. посібник / О.І. Власова. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.

Кузьмина Н.В. Профессионализм педагогической деятельности: метод. пособие / Н.В. Кузьмина, А.А. Реан. – СПб.–Рыбинск, 1993. – 54 с.

Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологи / Б.Ф. Ломов. – М.: Наука, 1984. – 444 с.

Найдьонов М.І. Формування системи рефлексного управління в організаціях / М.І. Найдьонов. – К.: Міленіум, 2008. – 484 с.

Нісімчук А.С. Сучасні педагогічні технології: навч. посібник / А.С. Нісімчук, О.С. Падалка, О.Т. Шпак. – К.: Просвіта; Пошуково-видав.

агентство «Книга Пам’яті України», 2000. – 368 с.

Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: навч. посібник / Л.Е. Орбан-Лембрик. – Івано-Франківськ: Плай, 2001. – 695 с.

Педагогика и психология высшей школы: учебное пособие. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – 544 с.

Педагогика: учеб. пособие / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко, Е.Н. Шиянов. – 4-е изд. – М.: Школа-Пресс, 2002. – 512 с.

Педагогічна майстерність: підручник для вищих пед. навч. закладів / за ред. I.A. Зязюна. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.

Поліщук В.М. Вікова та педагогічна психологія (програмні основи, змістові модулі, інформаційне забезпечення): навч.-методич. посібник / В.М. Поліщук. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2007. – 330 с.

Психология менеджмента: учебник для вузов / под ред. Г.С. Никифорова. – 2-е изд., доп. и перераб. – СПб.: Питер, 2004. – 639 с.

Соколова І.В. Технології організації методичної роботи у вищому закладі освіти // Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія / [С.О. Сисоєва, А.М. Алескюк, П.М. Воловик, І.О. Кульчицька, Л.Є. Сігаєва, Я.В. Цехмістер та ін.]. – К.: ВІПОЛ, 2001. – С. 400–457.

Столяренко Л.Д. Педагогическая психология. Серия «Учебники и учебные пособия». – 2-е изд., перераб. и доп. – Ростов н /Д: Феникс, 2003. – 544 с.

Творогова Н.Д. Общение: диагностика и управление / Н.Д. Творогова. – М.: Смысл, 2002. – 246 с.

Шиянов Е.Н. Развитие личности в обучении: учеб. пособие для студ. пед. вузов / Е.Н. Шиянов, И.Б. Котова. – М.: Академия, 1999. – 288 с.

Якунин В.А. Педагогическая психология: учеб. пособие / В.А. Якунин // Европ. Ин-тэкспертов. – СПб.: Изд-во Михайлова В.А. «Полиус», 1998. – 639 с.

Published

2023-04-19