HEALTHKEEPING TECHNOLOGIES AS A FACTOR OF MENTAL WELL-BEING OF PRESCHOOLERS

Authors

  • K.V. Levshunova

Keywords:

health, healthkeeping technologies, physical and mental development, preschooler

Abstract

The article analyzes a problem of effective use of healthkeeping technologies in the practice of preschool education, the essence of traditional and innovative means of physical and health work in kindergartens. The convincing conclusion that the period of preschool age is the most sensitive and effective for the formation of a healthy personality has been made.

References

Андрющенко Т. Туризм – нетрадиційна форма оздоровлення / Т. Андрющенко // Дошкільне виховання. – 2007. – № 7. – С. 24–25.

Андрющенко Т.К. Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я в дітей старшого дошкільного віку: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08 / Тетяна Костянтинівна Андрющенко. – К., 2007. – 258 с.

Богініч О. Фізичне виховання дошкільників засобами гри: навч.- метод. посібник / О. Богініч. – К.: Шк. світ, 2007. – 120 с.

Великий тлумачний словник / гол. ред. В.Т. Бусел. – К., 2005. – 1728 с.

Гаращенко Л. Здоров’язбережувальні технології фізичного виховання дітей дошкільного віку: реалії та перспективи / Л. Гаращенко // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 9. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: збірник наукових праць. – К.: Видавництво Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, 2010. – 157 с.

Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: навч. посібник / Е.С. Вільчковський, О.І. Курок. – [2-ге вид., перероб. і доп.]. – Суми: Університетська книга, 2004; 2005. – 428 с.

Дубогай А.Д. Психолого-педагогические основы формирования здорового образа жизни школьников младших классов: автореф. дис. на соискание учен. степени д-ра пед. наук: спец. 13.00.01 / Александра Дмитриевна Дубогай. – К., 1991. – 34 с.

Кононко О.Л. Субсфера «Я – фізичне»; Субсфера «Я – психічне» / О.Л. Кононко // Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні. – К.: Дошкільне виховання, 2003. – 243с.

Московченко О.Н. Оптимизация физических нагрузок на основе индивидуальной диагностики адаптивного состояния у занимающихся физической культурой и спортом (с применением компьютерных технологий): автореф. дис. на соискание учен. степени докт. пед. наук / О.Н. Московченко. – М., 2008. – 62 с.

Ніколаєнко В.М. Фізкультурні хвилинки для малої дитинки / В.М. Ніколаєнко. – Х.: Вид. Група «Основа», 2010. – 96 с. (Дошкільний навчальний заклад. Ігри. Свята. Розваги).

Обиденна В. Комплексний підхід до оздоровлення / В. Обиденна, А. Проненко // Дошкільне виховання. – 2010. – № 2. – С. 15–17.

Пєхарєва С.В. Формування здорового способу життя у дітей дошкільного віку / С.В. Пахарєва // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків, 2012. – № 1. – С. 84–89.

Тукач І.І. Формування основ відповідального ставлення дошкільників до здоров’я як психолого-педагогічна проблема / І.І. Тукач // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. – РОЗДІЛ V. Соціальна педагогіка. Педагогічні науки. – 2010. – № 23. – С. 257–261.

Шавровська В. Анімалотерапія – оздоровлення і психологічна допомога дитині / В. Шавровська, Н. Шавровська // Дошкільне виховання. – 2012. – № 6. С. 26–29.

Штим Т. Нетрадиційні методи фізкультурно-оздоровчої роботи / Т. Штим // Палітра педагога. – 2008. – № 6. – С. 17–20.

Published

2023-04-14