ВЗАЄМОЗВʼЯЗКИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАВООХОРОНЦІВ З РІЗНИМ ЇЇ РІВНЕМ ТА КОПІНГ-СТРАТЕГІЯМИ
Ключові слова:
правоохоронці, інноваційна діяльність, готовність до інноваційної діяльності, копінг-поведінка, копінг-стратегії.Анотація
Розглянуто особливості професійної діяльності правоохоронців, яка передбачає володіння специфічними якостями, що визначають їх придатність і забезпечують рівень успішності. Вказано, що правоохоронці повинні орієнтуватися у своїй професії на самостійний пошук правильного вирішення проблемних питань, на самостійне мислення. Зазначено, що визначальним критерієм результативності професійної діяльності є сформованість у правоохоронців готовності до інноваційної діяльності. Досліджено взаємозвʼязки психологічної готовності до інноваційної діяльності у правоохоронців із різним її рівнем і копінг-стратегій. Виявлено окремі статистично значущі взаємозвʼязки між копінг-стратегіями та психологічною готовністю до інноваційної діяльності правоохоронців.
Посилання
Брынза И. В. Готовность к изменениям как психологический ресурс личности в достижении благополучия. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III (31), Issue: 61, Южно-Украинский Национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского. Одесса, 2015. С. 69–73.
Дубасенюк О. А. Інновації в сучасній освіті. Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: зб. наук.-метод. праць / за заг. ред. О. А. Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. С. 12–28.
Марков В. В. Роль інноваційних технологій у сучасній правоохоронній діяльності. Форум права. 2013. № 1. С. 651–654. URL: http://archive.nbuv. gov.ua/e-journals/FP/2013-1/13mvvcpd.pdf
Сокуренко В., Швець Д., Уваров В. Прогностична компетентність правоохоронців у контексті їхньої готовності до інноваційної діяльності. Наука і освіта. 2018. № 3. С. 85–91. URL: http://scienceandeducation.pdpu. edu.ua/uk/articles/2018-3-doc/2018-3-st11
Клочко В. Е., Галажинский Э. В. Инновационный потенциал личности: системно-антропологический контекст. Вестник Томского государственного университета. 2009. № 325. С. 146–151.
Нартова-Бочавер С. К. «Coping-behavior» в системе понятий психологии. Психологический журнал. 1997. Т. 18. № 5. С. 20–30. С. 5
Клочко В. Е., Краснорядцева О. М., Мацута В. В., Подойницина М. А., Стариченко О. Н., Чучалова О. Н. Психодиагностические технологии выявления потенциала инновационноcти и одаренности молодежи: учеб. пособие. Томск: Издательский Дом Томского государственного университета, 2013. 172 с. С. 42–57.
Водопьянова Н. Е. Психодиагностика стресса. СПб.: Питер, 2009. С. 251–260.