ОСВІТНЬО-АДАПТАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ РОСІЙСЬКОМОВНИХЖИТЕЛІВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • В.В. Мяленко

Ключові слова:

освіта,цінності освіти, мова, адаптація.

Анотація

У статті аналізуються результати всеукраїнського дослідження соціально-психологічних чинників інтеграції російськомовної спільноти в сучасне українське суспільство. Вплив освіти на процес інтеграції обумовлює вибір певних освітньо-адаптаційних стратегій.

Посилання

Аялон Х. Реформы в области образования и социальное неравенство в Израиле: переосмысление гипотезы «максимально удерживаемого неравенства» / Х. Аялон, Й. Шавит // Социология образования. – 2004. – № 12. – С. 16–18.

Тюрюканова Е.В. Ориентации детей мигрантов на получение высшего образования / Е.В. Тюрюканова, Л.И. Леденева // СОЦИС. – 2005. – № 4. – С. 94–100.

Оксамитна О. Соціально-класові засади освітньої нерівності в Україні / О. Оксамитна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2006. – № 3. – С. 116–136.

Іващенко О. Зайнятість і професійна освіта: до питання взаємовідповідності / О. Іващенко // Українське суспільство 1992– 2006: соціологічний моніторинг ІС НАНУ. – К., 2006. – С. 47–55.

Малиш Л.О. Сучасна вища освіта як джерело маргінальних ситуацій / Л.О. Малиш // Наукові записки. Соціологічні науки. – 2006. – Т. 58. – С. 65–69.

Інтерв’ю з Оленою Злобіною / У нас існує проблема запиту на моральність. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dialogs.org.ua/ua/dialog.php?id=68&op_id=1164.

Крихельс С. Польза от высшего образования / С. Крихельс // Социология образования. – 2006. – № 1. – С. 27–29.

Паніна Н. Українське суспільство 1992–2006: соціологічний моніторинг ІС НАНУ / Н. Паніна. – К., 2006. – 93 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-15