СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ РОЗУМОВИМ РОЗВИТКОМ
Ключові слова:
комунікативна компетентність, комунікативна діяльність учнів зі зниженим інтелектуальним розвитком, психологічна детермінанта, психофізіологічна детермінанта, соціальна детермінантаАнотація
Доводиться актуальність розвитку комунікативних якостей та формування комунікативної компетентності учнів зі зниженим розумовим розвитком, аналізуються наукові підходи до вивчення комунікативної компетентності, яку автор розглядає як результат розвитку комунікативної діяльності, визначаються психологічні, психо-фізіологічні та соціальні детермінанти формування комунікативної компетентності учнів зі зниженим інтелектуальним розвитком та аналізується їх зміст, окреслюються напрями оптимізації формування комунікативної компетентності цієї категорії учнів.
Посилання
Гончар Т.І. Комунікативна компетентність: суть, структура, розвиток / Т.І. Гончар [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.knukim.edu.ua/articles_gonchar.htm
Кобзар Т.Л. Комунікативна компетентність: психологічний підхід до проблеми / Т.Л. Кобзар [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/375/2/C1B26889.pdf
Корець О.М. У пошуках шляхів формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі іноземної мови) / О.М. Корець [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrdeti.com/2005/1_a6_2005.html
Матвєєва М.П. Психологія розумово відсталої дитини / М.П. Матвєєва, В.М. Синьов, О.П. Хохліна. – К.: Знання, 2008. – 359 с.
Наконечная О.В. Психологические детерминанты конфликтности подростков / О.В. Наконечная, Г.А. Шевчук, А.С. Шевчук [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://student.km.ru/ref_ show_frame.asp