ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ НАВЧАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Ю.М. Терлецька

Ключові слова:

управління навчальною діяльністю студентів, рефлексивне управління, інтерпретація, прогнозування, проектування, зворотний зв’язок

Анотація

Розкриваються психологічні особливості управління науково-педагогічними працівниками навчальною діяльністю студентів, серед яких найважливіше місце посідає управлінська рефлексія на основі особистісної, групової, міжсуб’єктної, змістовної та інтелектуальної рефлексії.

Посилання

Алексюк A.M. Педагогіка вищої освіти України / A.M. Алексюк. – К.: Либідь, 1998. – 558 с.

Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения: общедидактический аспект / Ю.К. Бабанский. – М.: Педагогика, 1997. – 254 с.

Введение в педагогическую деятельность: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / [А.С. Роботова, Т.В. Леонтьева, И.Г. Шапошникова и др.]. – М.: Издат. центр «Академія», 2000. – 208 с.

Власова О.І. Педагогічна психологія: навч. посібник / О.І. Власова. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.

Кузьмина Н.В. Профессионализм педагогической деятельности: метод. пособие / Н.В. Кузьмина, А.А. Реан. – СПб.–Рыбинск, 1993. – 54 с.

Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологи / Б.Ф. Ломов. – М.: Наука, 1984. – 444 с.

Найдьонов М.І. Формування системи рефлексного управління в організаціях / М.І. Найдьонов. – К.: Міленіум, 2008. – 484 с.

Нісімчук А.С. Сучасні педагогічні технології: навч. посібник / А.С. Нісімчук, О.С. Падалка, О.Т. Шпак. – К.: Просвіта; Пошуково-видав.

агентство «Книга Пам’яті України», 2000. – 368 с.

Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: навч. посібник / Л.Е. Орбан-Лембрик. – Івано-Франківськ: Плай, 2001. – 695 с.

Педагогика и психология высшей школы: учебное пособие. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – 544 с.

Педагогика: учеб. пособие / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко, Е.Н. Шиянов. – 4-е изд. – М.: Школа-Пресс, 2002. – 512 с.

Педагогічна майстерність: підручник для вищих пед. навч. закладів / за ред. I.A. Зязюна. – К.: Вища школа, 1997. – 349 с.

Поліщук В.М. Вікова та педагогічна психологія (програмні основи, змістові модулі, інформаційне забезпечення): навч.-методич. посібник / В.М. Поліщук. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2007. – 330 с.

Психология менеджмента: учебник для вузов / под ред. Г.С. Никифорова. – 2-е изд., доп. и перераб. – СПб.: Питер, 2004. – 639 с.

Соколова І.В. Технології організації методичної роботи у вищому закладі освіти // Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія / [С.О. Сисоєва, А.М. Алескюк, П.М. Воловик, І.О. Кульчицька, Л.Є. Сігаєва, Я.В. Цехмістер та ін.]. – К.: ВІПОЛ, 2001. – С. 400–457.

Столяренко Л.Д. Педагогическая психология. Серия «Учебники и учебные пособия». – 2-е изд., перераб. и доп. – Ростов н /Д: Феникс, 2003. – 544 с.

Творогова Н.Д. Общение: диагностика и управление / Н.Д. Творогова. – М.: Смысл, 2002. – 246 с.

Шиянов Е.Н. Развитие личности в обучении: учеб. пособие для студ. пед. вузов / Е.Н. Шиянов, И.Б. Котова. – М.: Академия, 1999. – 288 с.

Якунин В.А. Педагогическая психология: учеб. пособие / В.А. Якунин // Европ. Ин-тэкспертов. – СПб.: Изд-во Михайлова В.А. «Полиус», 1998. – 639 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-19