ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Ключові слова:
адаптація, психологічні труднощі, дидактичні труднощі, професійні труднощіАнотація
Розкриваються окремі аспекти психолого-педагогічної адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі. Аналізуються труднощі, які виникають у першокурсників у процесі їх психолого-педагогічної адаптації, визначаються шляхи їх подолання. Обґрунтовуються умови позитивної адаптації студентів-першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі.
Посилання
Буева Л.П. Человек: деятельность и общение / Л.П. Буева. – М.: Мысль, 1978. – 216 с.
Зданевич Л.В. Професійно-педагогічна адаптація першокурсників педагогічних коледжів / Л.В. Зданевич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика: збірн. – К.: ЕКСМО, 2001. – С. 120–126.
Делікатний К.Г. Становлення студента: Питання адаптації випускника школи у вузі / К.Г. Делікатний. – К.: Т-во «Знання» УРСР, 1983. – 48 с.
Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность / В.С. Кукушин. – Ростов-на-Дону, 2002. – 268 с.
Парохин В.Н. Социально-психологические исследования личности и группы в условиях отрыва от адаптационной среды / В.Н. Парохин. – Ленинград: Издательство Ленинградского университета, 1978. – 93 с.
Щербакова К.Й. Вступ до спеціальності / К.Й. Щербакова. – К.: Вища школа, 1997. – 165 с.