ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ

Автор(и)

  • О.А. Куций

Ключові слова:

імідж, діяльність ОВС, чинники формування іміджу органів МВС України.

Анотація

У статті розкрито чинники формування у населення позитивного іміджу органів внутрішніх справ України.

Посилання

Абрамова Г.С. Возрастная психология: учеб. пособие для студ. вузов / Г.С. Абрамова. – 4-е изд., стереотип. – М.: Академия, 1999. – 672 с.

Андреева Г.М. Социальная психология: хрестоматия: учеб. пособие для студентов вузов / Г.М. Андреева; сост. Е.П. Белинская, О.А. Тихомандрицкая. – М.: Аспект Пресс, 2003. – 475 с.

Аронсон Э. Эпоха пропаганды: Механизмы убеждения, повседневное использование и злоупотребление / Э. Аронсон, Э.Р. Пратканис. – Перераб. изд. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. – 384 с.

Брайант Д. Основы воздействия СМИ: пер. с англ. / Д. Брайант, С. Томпсон. – М.: Вильяме, 2004. – 432 с.

Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы / А.Н. Лебедев- Любимов. – СПб.: Питер, 2002. – 368 с. – (Серия «Мастера психологии»). 6. Лебон Г. Психология народов и масс / Г. Лебон. – СПБ.: Макет, 1995. – 375 с.

Майерс Д. Социальная психология / Д. Майерс. – СПб.: 2002. – 461 с.

Мамонтова С.Н. Прикладная юридическая психология / С.Н. Мамонтова. – М.: Академия, 2004. – 509 с.

Морозовский Р.В. Лидер и законы неформальных групп / Р.В. Морозовский. – М., 2004. – 142 с.

Современная военная психология: хрестоматия / сост. А.А. Урбанович. – Мн.: Харвест, 2003. – 576 с. – (Библиотека практической психологии).

Стефаненко Т.Г. Этнопсихология / Т.Г. Стефаненко. – М.: Академический проект, 1999. – 320 с.

Фрейд З. Введение в психоанализ: лекции / З. Фрейд. – М.: Наука, 1991. – 456 с.

Фрейд З. О клиническом психоанализе. Избранные сочинения / З. Фрейд. – М.: Просвещение, 1991. – 264 с.

Чуфаровский Ю.В. Психология оперативно-розыскной и следственной деятельности: учеб. пособие / Ю.В. Чуфаровский. – М.: Проспект, 2006. – 208 с.

Чуфаровский Ю.В. Юридическая психология: учебное пособие / Ю.В. Чуфаровский. – М.: Право и Закон, 1997. – 320 с.

Шепель В.М. Имиджелогия. Как нравиться людям / В.М. Шепель. – М.: Народное образование, 2002. – 324 с.

Шиманов Д.Н. Возрастные особенности целевой аудитории как потенциальных потребителей / Д.Н. Шиманов. – М.: Академия, 2007. – 47 с.

Шейнов В.П. Психологическое влияние / В.П. Шейнов. – М.: Наука, 2005. – 659 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-16