ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
мотив, мотивація, динаміка самоактуалізації, зміст самоактуалізації, структура самоактуалізації, факторний аналізАнотація
Проаналізовано сутність і структуру самоактуалізації майбутніх педагогів. Висвітлено її динаміку у процесі навчально-професійної діяльності. Констатовано прагнення студентів стати «зсередини спрямованою особистістю», яка б володіла внутрішньою підтримкою та керувалася здебільшого, внутрішніми принципами та мотивацією.
Посилання
Маслоу А. Самоактуализация. Психология личности / А. Маслоу. – М., 1982. – 348 с.
Маслоу А. Мотивация и личность. 3-е изд. / А. Маслоу. – СПб.: Питер, 2003. – 352 с.
Никитенко П. Д. Взаимосв’язь социальных представлений о зависимости и самоактуализации личности студента / П. Д. Никитенко // Новая серия. Акмеология образования. Психология развития. 2010. – Т. 3. – № 4. – С. 32–37.
Самаль Е. В. Влияние учебно-воспитательного процесса на личностную самоактуализацию педагога и студента / Е. В. Самаль // Человек. Цивилизация. Культура: тез. докл. 10-я межвуз. научн.-теорет. конф. / Ред. совет: А. Н. Алпеев и др. – Мн.: ЗАО «Веды», 2005. – С. 301–307.
Селезнева Е. В. Самоактуализация как интегративная личностная компетентность / Е. В. Селезнева // Мир психологи. 2011. – № 1. – С. 179–192.
Стебакова Д. А. Целостность личности как условие процесса самоактуализации / Д. А. Стебакова // Вестник Московского государственного областного университета. Серия: Психологические науки., Изд-во: МГУ. – № 2, 2007 – С. 114–118.
Maslow A. H. Motivation and Personality. New York: Harper & Bros., 1954.