ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКІВ
Ключові слова:
інтелект, природа, структура, види інтелекту, стадії інтелектуального розвитку, підлітокАнотація
Розглянуто суть і природу інтелекту. Виокремлено основні види інтелекту: лінгвістичний, музичний, логіко-математичний, просторовий, тілесно-кінетичний, особистісний, натуралістичний. Проаналізовано етапи розвитку та особливості інтелекту. Досліджено загальний рівень розвитку інтелекту підлітків, його особистісні інтелектуальні властивості, емпіричний взаємозв’язок і кореляцію.
Посилання
Айзенк Г. Ю. Интеллект: новый взгляд / Г. Ю. Айзенк // Вопросы психологи. – 1995. – № 1. – С. 111–131.
Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика: учебник для вузов. – 2-е изд. / Л. Ф. Бурлачук. – СПб.: Питер, 2011. – 384 с.
Гарднер Г. Структура розума: теорія множественности интеллекта / Г. Гарднер. – М.: Вильямс, 2007. – 512 с. 4. Гилфорд Дж. Структурная модель интеллекта / Дж. Гилфорд. – М.: Прогресс, 1965. – 532 с.
Савчин М. В. Вікова психологія: навч. посібник / М. В. Савчин, Л. П. Василенко. – 2-ге вид., допов. – К.: Академвидав, 2011. – 384 с. – 376 с.
Пиаже Ж. Избранные психологические произведения / Ж. Пиаже. – М.: Наука, 1969. – 380 с.
Пиаже Ж. Психология интеллекта / Ж. Пиаже. – М.: Наука, 1969. – 290 с. 8. Штерн В. Умственная одаренность: психологические методы испытания умственной одаренности в их применении к детям школьного возраста: пер. с нем. / В. Штерн. – СПб.: Союз, 1997. – 430 с.