ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДИВЕРГЕНТНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ
Ключові слова:
дивергентне мислення, нелінійність, розвиток уявлення, зворотний зв’язок, свобода, освітнє середовищеАнотація
Розкрито проблеми розвитку вищої освіти в умовах «інтегрованої революції». Проаналізовано сучасні проблеми розвитку дивергентного мислення у студентів. Запропоновано основні засади формування освітнього середовища вищого навчального закладу для розвитку у студентів дивергентного мислення.
Посилання
Дорфман Л. Я. Дивергентное мышление и дивергентная индивидуальность: ресурсы креативности / Л. Я. Дорфман // Ежегодник РПО. – М., 2002. – Т. 8. – Вып. 1. – С. 121–128.
Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. – СПб.: Питер, 1999. – 368 с.
Amabile T. M. Creativityin Context. Boulder, CO: WestviewPress, 1996. – 324 р.
Guilford, J. The nature of human intelligence / J. Guilford. – New York: GrawHill. – 1968. – 334 p.
Robinson K. Outof Our Minds: Learningtobe Creative / Ken Robinson. WileyIndiaPvt. Limited. – 2011. – 232 p.