ПСИХОКОРЕКЦІЯ БАР’ЄРІВ У СПІЛКУВАННІ ТА СТОСУНКАХ СТУДЕНТІВ МЕТОДОМ «СИМВОЛДРАМА» В ХОДІ ФАКУЛЬТАТИВНОЇ РОБОТИ
Ключові слова:
зрілість, стани особистості, психокорекційний метод «символдрама», образ, мотив.Анотація
У статті висвітлюється питання застосування психокорекційного методу «символдрама» в груповій роботі зі студентами на факультативних заняттях з метою зміни різних станів «Я» та подолання бар’єрів у спілкуванні. Досліджено його ефективність в роботі, спрямованій на усвідомлення студентами різних станів власного «Я», а саме: «Я – дитина», «Я – дорослий», «Я – батько (мати)».
Посилання
Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания / Б.Г. Ананьев. – СПб.: Питер, 2001. – 288 с.
Берн Э. Игры, в которые играют люди. Психология человеческих взаимоотношений. Психология человеческой судьбы / Э. Берн. – СПб.: Лениздат, 1992. – 400 с.
Орбан-Лембрик Л.Е. Навчальний посібник / Л.Е. Орбан- Лембрик. – К.: Академвидав, 2003. – 567 c.
Обухов Я.Л. Основи символдрами. Вступ до основного ступеня / Я.Л. Обухов. – К.: Главник, 2007. – 112 с.
Символдрама / В.А. Поликарпова, Е.К. Агеенкова, Т.Б. Василец, И.Е. Винов / под ред. Я.Л. Обухова. – Минск: Европейский гуманитарный ун-т, 2001. – 416 с.
Яценко Т.С. Психологічні основи групової психокорекції: навч. посібник / Т.С. Яценко. – К.: Либідь, 1996. – 264 с.