РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Ключові слова:
творчість, креативність, творчі здібності, самооцінка, розвиток творчого мислення, навчально-виховний процесАнотація
Розкрито суть поняття «креативність», досліджено взаємозв’язок ступеня вияву креативності з самооцінкою та подано рекомендації практичним психологам і педагогам щодо діагностування та розвитку творчих здібностей учнів засобами навчально-виховного процесу. Доведено, що креативність можна і треба розвивати, вона не є безпосередньо пов’язана з рівнем інтелекту.
Посилання
Ермолаева-Томина Л. Б. Психология художественного творчества / Л. Б. Ермолаева-Томина. – М.: Академический проект; Культура, 2005. – 304 с.
Маслоу А. Г. Дальние пределы человеческой психики / А. Г. Маслоу. – СПб.: Издат. группа «Евразия», 1997. – 423 c.
Мей Р. Мужність творити: нарис психології творчості / Р. Мей. – Львів: Ініціатива, 2001. – 123 с.
Боно Э. Латеральное мышление / Э. Боно. – СПб., 1999. – 209 с.
Холодна М. А. Психологія інтелекту: парадокси дослідження / М. А. Холодна. – СПб., 2002. – 334 с.
Туник Е. Е. Психодиагностика творческого мышления. Креативные тесты / Е. Е. Туник. – СПб., 1997. – 308 с.