МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ КУРСАНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ
Ключові слова:
навчальна мотивація, професійна спрямованість, навчання, мотив учіння, інноваційні технології, інтерактивністьАнотація
Позиціонується іноземна мова у вузі як органічний і обов’язковий компонент професійної підготовки майбутніх фахівців. Наголошено, що навчання англійської мови курсантів повинно включати комплекс практичного, загальноосвітнього, розвиваючого, професійного і виховного компонентів. Розглянуто один із найефективніших способів підняття мотивації вивчення англійської мови є створення таких умов, у яких курсанти могли б застосовувати свої знання іноземної мови на практиці, орієнтуючись на конкретні області застосування. Доведено, що викладачеві необхідно враховувати інтереси здобувачів вищої освіти і підбирати засоби і форми для задоволення їхніх мовних потреб у межах майбутньої професійної діяльності.
Посилання
Божович Л. І. Проблема розвитку мотиваційної сфери дитини / Л. І. Божович. – М.: Педагогіка, 1972. – С. 7–44.
Ананьєв Б. Г. Людина як предмет пізнання / Б. Г. Ананьєв. – СПб.: Пітер, 2002. – 288 с.
Асєєв В. Г. Мотивація поведінки і формування особистості / В. Г. Асєєв. – М.: Думка, 1976. – 157 с.
Буланов Д. С. Роль інноваційних технологій в навчанні іноземної мови у вищій школі / Д. С. Буланов // Науково-методичний електронний журнал «Концепт». – 2017. – Т. 19. – С. 7–10 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://e-koncept.ru/2017/770394.htm.
Супрунов С. Є. Вивчення іноземних мов в немовних ВНЗ / С. Є. Супрунов // Педагогіка сьогодні: проблеми і рішення: матеріали II Міжнар. наук. конф. (м. Самара, вересень 2017 р). – Самара: ТОВ «Вид-во АСГАРД», 2017. – С. 71–73.
Маслоу А. Мотивація і особистість / А. Маслоу. – СПб.: Пітер, 2008. – 352 с.
Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – М., 1999. – 254 с.
Blended Learning in English Language Teaching: Course Design and Implementation / ed. by B. Tomlinson, C. Whittaker. – London: British Council, 2013. 252 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://englishagenda. britishcouncil.org/sites/ec/files/D057_Blended%20learning_FINAL_WEB%20ONLY_v2.pdf (дата обращения: 14.04.2014).
Сон І. С. Фактори, що впливають на підтримання мотивації до вивчення двох іноземних мов (японської та англійської) в вузі / І. С. Сон // Педагогічна майстерність: матеріали II Міжнар. науч. конф. (м. Москва, грудень 2012 року). – М.: Буки-Веди, 2012. – 234 с.