САМОВИХОВАННЯ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
воля, якості, дія, самовиховання, вибір, рішення, бажання, активністьАнотація
Розкрито суть понять «воля» та «самовиховання волі». Проаналізовано розвиток волі у різні вікові періоди. Розглянуто вплив на розвиток волі учнів старших класів. Виокремлено прийоми самовиховання волі та вимоги до них. Окреслено види впливу на вольові якості у дітей старшого шкільного віку. Наведено приклади психологічних досліджень учених щодо волі і самовиховання вольових якостей. В емпіричному дослідженні з’ясовано взаємозв’язок самовиховання волі з наполегливістю та самовладанням. Подано алгоритм самовиховання волі.
Посилання
Павлютенков Є. М. Професійна орієнтація учнів. К.: Рад. школа, 1983. 152 с.
Шавір П. А. Психологія професійного самовизначення в ранній юності. К.: Наука, 1998. 307 с.
Занюк С. С. Психологія мотивації. К.: Ельга-Н; Ніка-Центр, 2002. 502 с.
Степанов О. М. Психологічна енциклопедія. К.: Академвидав, 2006. 424 с. (Енциклопедія ерудита).
URL: disser.com.ua/content/354260.html