ПСИХОКОРЕКЦІЙНИЙ АСПЕКТ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПОРТИВНО-ФІЗКУЛЬТУРНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • О. П. Баклицька

Ключові слова:

спорт, агресія, психокорекція, індекс ворожості та агресивності.

Анотація

Досліджено психокорекційний аспект у структурі професійної підготовки студентів закладів вищої освіти спортивно-фізкультурного профілю. Розглянуто дисципліну «Основи психокорекції», метою якої є формування у студентів навиків використання психокорекційних засобів у майбутній педагогічній діяльності. Лекційний матеріал доповнюється лабораторними заняттями, на яких відбувається безпосереднє ознайомлення із практичними методами психологічної корекції в межах основних теоретичних напрямів і підходів. Під час групової роботи студентів під керівництвом фахівця-практика оволодівають конкретними техніками. Наведено результати апробації цієї дисципліни серед студентів-спортсменів і емпірично доведено її психокорекційний ефект на основі дослідження агресивності як однієї з провідних особистісних рис спортсменів. Виявлено на статистично значущому рівні зниження у студентів агресивності, ворожості, образливості, відчуття провини після вивчення зазначеної дисципліни.

Посилання

Бэрн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры. М.: Прогресс, 1988. 389 с.

Бондаренко О. Ф. Психологічна допомога особистості: навч. посібник для студентів старших курсів психолог. факульт. та відділ. ун-т. Х.: Фоліо, 1996. 237 с.

Гольдштейн А., Хомик В. Тренінг умінь спілкування: як допомогти проблемним підліткам. К.: Либідь, 2003. 520 с.

Польстер И., Польстер М. Интегрированная гештальт-терапия: контуры теории и практики. М.: Независимая фирма «Класс», 1997. 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-28