ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК КЕРОВАНОГО ПРОЦЕСУ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНЯ
Ключові слова:
комунікація, спілкування, комунікативна компетентність, педагог, особистість учняАнотація
Проаналізовано педагогічне спілкування як керований процес особистісного розвитку учня, розкриті функції спілкування. Автор виокремлює етапи педагогічного спілкування, визначаючи провідну роль педагога на кожному з етапів як запоруку особистісного розвитку вихованців.
Посилання
Бандурка М. Основи психології і педагогіки: підручник / М. Бандурка, В. Тюріна, О. Федоренко. – Харків, 2003. – 298 с.
Василишин Х.А. Комунікативна компетентність вчителя в роботі з сором’язливими дітьми / Х.А. Василишин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2006. – № 2. – С. 64–72.
Вишневський О. Теоретичні основи сучасної української педагогіки: навч. посібник / О. Вишневський. – К., 2008. – 562 с.
Волкова Н. Педагогіка: посібник / Н. Волкова. – К.: Альма матер, 2003. – 486 с.
Психология и педагогика: учебное пособие / под ред. А. Бодалева, В. Жукова. – М., 2002. – 384 с.
Реан А. Психология и педагогика / А. Реан, Н.Бордовская, С. Розум. – СПб.: Питер, 2008. – 432 с.
Серьожникова Р. Основи психології і педагогіки: навчальний посібник / Р. Серьожникова, Р. Пархоменко, Л. Яковицька. – К.: Знання,
– 319 с.