ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ МУДРОГО ВЧИТЕЛЯ
Ключові слова:
мудрість, вчитель, особистість, збереження здоров’я, розум, знання, діяння, морально-духовна самосвідомість, уміння жити.Анотація
Представлено результати теоретико-емпіричного пошуку характеристик образу мудрого вчителя, зокрема його особистісних якостей та поведінки як чинників збереження здоров’я дітей.
Посилання
Асмолов А.Г. Культурно-историческая психология и конструирование миров / А.Г. Асмолов. – М.: Институт практической психологии, 1996. – 768 с.
Бех І.Д. Виховання особистості: Сходження до духовності: наук. видання / І.Д. Бех. – К.: Либідь, 2006. – 272 с.
Бех І.Д. Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В.О. Сухомлинського / І.Д. Бех // Рідна школа. – 2007. – № 1. – С. 7–8.
Болтівець С.І. Формування психогігієнічної позиції педагога / С.І. Болтівець // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 8. – С. 45–48.
Василюк Ф.Е. Психология переживания / Ф.Е. Василюк. – М.: Изд-во МГУ, 1984. – 200 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2007. – 1736 с.
Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выготский; под ред. В.В. Давыдова. – М.: Педагогика-Пресс, 1996. – С. 305–318.
Гак В.Г. Судьба и мудрость / В.Г. Гак // Понятие судьбы в контексте разных культур: сборник. – М., 1994. – С. 198–206.
Психология развития личности. Средний возраст, старение, смерть / под ред. А.А. Реана. – М.: АСТ; СПб.: ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2007. – 384 с.
Роджерс К. Свобода учиться / К. Роджерс, Д. Фрейберг. – М.: Смысл, 2002. – 527 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. – СПб.: Питер Ком, 1998. – 688 с.
Савчин М.В. Вікова психологія: навч. посібник / М.В. Савчин, Л.П. Василенко. – К.: Академвидав, 2006. – 360 с.
Спиркин А.Г. Философия: ученик / А.Г. Спиркин. – М.: Гардарики, 2007. – 736 с.
Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну / В.А. Сухомлинский. – 2-е изд. – К.: Рад. шк., 1987. – 544 с.
Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / М.А. Холодная. – Томск: Изд-во Том. ун-та; Москва: Барс, 1997. – 392 с.