ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В СИСТЕМІ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Ключові слова:
масова комунікація, переконування, навіювання, наслідування, деіндивідуалізація, деперсоналізаціяАнотація
Проаналізовано особливості способів соціально-психологічного впливу на особистість. Розглянуто наслідки впливу системи масової комунікації на процеси індивідуалізації, деіндивідуалізації та деперсоналізації.
Посилання
Богомолова И.Н. Социальная психология печати, радио, телевидения / И.Н. Богомолова. – М.: Политиздат, 1991. – 207 с.
Грушин Б.А. Свободное время / Б.А. Грушин. – М.: Политиздат, 1967. – 175 с.
Коваленко А.Б. Соціальна психологія: підручник / А.Б. Коваленко, М.Н. Корнєв. – К.: Либідь, 2006. – 400 с.
Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія: посібник / Л.Е. Орбан-Лембрик. – К.: Академвидав, 2003. – 448 с. (Альма-матер)
Словарь практического психолога / авт.-сост. С.Ю. Головин. – Минск: Харвест, 1997. – С. 361.
Татенко В.О. Суб’єктно-вчинкова парадигма в современной психологии / В.О. Татенко // Соціальна психология. – 2006. – № 1(15). – С. 3–13.
Шульга P.П. Искуство и ценностные ориентации личности / P.П. Шульга. – К.: Наукова думка, 1989. – 118 с.
Ядов В.А. О диспозиционной регуляции социального поведения индивида / В.А. Ядов; отв. ред. Е.В. Шорохова // Методологические проблемы социальной психологии. – М.: Наука, 1975. – 295 с.