УПРАВЛІНСЬКА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА
Ключові слова:
управлінська педагогічна діяльність, її мета, завдання, принципи, закономірності, методи, особистісні і професійні якості керівниківАнотація
Стаття присвячена розгляду управлінської педагогічної діяльності як складної психолого-педагогічної системи, своєрідність якої полягає у розкритті її сутності, мети, завдань, принципів, методів, закономірностей, а також ролі особистісних і професійних якостей її суб’єктів.
Посилання
Бегей В. М. Управління загальноосвітньою школою на демократичних засадах / В. М. Бегей. – Львів: Вид-во Львів. держ. ун-ту, 1995. – 196 с.
Гаркавенко Н. В. Психологія розвитку та вікова психологія: конспект лекцій / Н. В. Гаркавенко; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці: Рута, 2007. – 120 с.
Кадемія М. Ю. Менеджмент в управлінні педагогічним колективом / М. Ю. Кадемія, М. П. Свіржевський. – Вінниця: Світ, 2004. – 183 с.
Карамушка Л. М. Психологічні основи управління у системі середньої освіти: навчальний посібник / Л. М. Карамушка. – К.: Київський міжнародний університет, 1997. – 179 с.
Коломінський Н. І. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): монографія / Н. І. Коломінський. – К.: МАУП, 2000. – 286 с.
Конаржевський Ю. А. Менеджмент и внутришкольное управление / Ю. А. Конаржевський. – М.: Педагогический поиск, 2000. – 224 с.
Кравченко Л. М. Неперервна педагогічна підготовка менеджера освіти: монографія / Л. М. Кравченко. – Полтава: Техсервіс, 2006. – 420 с.
Маслов В.В. Принципи менеджменту в установах освіти / В. В. Маслов, В. В. Шаркунова // Освіта і управління. – 1997. – № 1. – С. 77–84.
Одерій Л. П. Менеджмент якості вищої освіти: методи і механізми / Л. П. Одерій. – К.: ІСДО, 1995. – 347 с.
Олійник С. І. Наукові основи управління підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти: монографія / С. І. Олійник. – К.: Міленіум, 2003. – 244 с.
Пономарьов О. Особистісно орієнтований підхід до формування професійної культури майбутніх фахівців / О. Пономарьов // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – № 3. – С. 157–163.
Пряжников Н. С. Профессиональное самоопределение и профессиональная карьера молодежи / Н. С. Пряжников; под. ред. С. Н. Чистяковой. – М.: РАО, 1993. – С. 4–5.
Сисоєва С. О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня / С. О. Сисоєва. – К.: Поліграфкнига, 1996. – 406 с.