ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ МОЛОДИХ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • Ю. Ц. Жидецький
  • І. З. Пашкутський

Ключові слова:

професійна адаптація, професійна діяльність, молодий науково-педагогічний працівник, психолого-педагогічні чинники адаптації, фактори, критерії та показники адаптації

Анотація

Проведено емпіричне дослідження психолого-педагогічних чинників професійної адаптації молодих науково-педагогічних працівників. Виявлено основні психолого-педагогічні чинники, що впливають на динаміку та якість проходження адаптаційного процесу у молодих науково-педагогічних працівників до професійної діяльності у новому науково-педагогічному колективі.

Посилання

Абсалямова Я. В. Професійна адаптація молодих викладачів іноземної мови до роботи у вищих технічних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Яна Вадимівна Абсалямова. – К., 2005. – 20 с.

Лучшие психологические тесты / под ред. А. Ф. Кудряшова. – Петрозаводск: Петриком, 1992. – 318 с.

Люріна Т. І. Соціальна адаптація вчителя в сучасних умовах / Т. І. Люріна // Проблеми професійної підготовки вчителя школи майбутнього: збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (30–31 жовтня 2001 р.). – Мелітополь, 2002. – Т. 1. – С. 8–13.

Мороз А. Г. Профессиональная адаптация выпускника педагогического вуза: дис. … д-ра. пед. наук: 13.00.01 / А. Г. Мороз. – К., 1983. – 430 с.

Назаров О. А. Динаміка первинної психологічної адаптації до умов навчання і служби в навчальних закладах МВС України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: 19.00.01 / О. А. Назаров; Университет внутренних дел. – Х., 2000. – 18 с.

Облєс І. І. Педагогічні умови професійної адаптації викладача вищого навчального закладу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Ірина Ігорівна Облєс. – Запоріжжя, 2008. – 20 с.

Солодухова О. Г. Становлення особистості вчителя у процесі професійної адаптації: монографія / О. Г. Солодухова. – Донецьк.: ТОВ «Лебідь», 1996. – 176 с.

Супрун А. П. Психосоматическая адаптация молодого учителя: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: 19.00.02 / А. П. Супрун; ЛГУ им. А.А. Жданова. – Л., 1983. – 17 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-12