МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ У СТУДЕНТІВ ТА КУРСАНТІВ
Ключові слова:
«мозковий штурм», інноваційні технології, семінарсько-практичні заняття, методи «мозкової атаки»Анотація
У статті подаються орієнтовні методики «мозкового штурму», які можна застосовувати під час проведення семінарсько-практичних занять. Виявляються основні принципи творчого розвитку педагогіки з опорою на культурний потенціал.
Посилання
Айзенк Г. Ю. Проверьте свои способности / Г. Ю. Айзенк. – СПб.: Лань, 1995. – 160 c.
Барретт Дж. Проверьте свои возможности: тесты / Дж. Барретт, Дж. Вильямс. – М.: Эксмо, 2005. –144 с.
Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. – М.: Педагогика-пресс, 1996. – 243 с.
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібник / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 218 с.
Левин В. А. Воспитание творчества / В. А. Левин. – М.: Знание, 1977. – 64 с.
Лук А. Н. Мышление и творчество / А. Н. Лук. – М.: Политиздат., 1978. – 98 с.
Меерович М. И. Технология творческого мышления: практическое пособие / М. И. Меерович, Л. И. Шрагина. – Мн.: Харвест, М.: АСТ, 2000. – 432 с.
Михалко М. Игры для разума. Тренинг креативного мышления / М. Михалко. – СПб.: Питер, 2008. – 448 с.
Платонов К. К. Краткий словарь системы психологических понятий / К. К. Платонов. – М.: Высш.шк., 1984. –147 с.
Плаус С. Психология оценки и принятия решений / С. Плаус. – М.: Филинъ, 1998. –368 с.
Развитие творческой активности студентов: опыт, проблемы, перспективы / А. П. Дьяков, Г. В. Горченко, А. И. Стеценко и др.; науч. ред. В. С. Рахманин. – Воронеж: Изд-во ВГУ, 1991. – 160 с.
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / З. І. Слєпкань. – К.: НПУ, 2000. – 210 с.
Терно С. Критичне мислення: чергова мода чи нагальна проблема / С. Терно // Історія в школах України. – 2007. – № 4. – С. 13–15.
Технології розвитку критичного мислення учнів / А. Кроуфорд, В. Саул, С. Метьюз, Д. Макінстер; наук. ред., передм. О. І. Пометун. – К.: Плеяда, 2006. – 220 с.