БЕЗПЕКА КЛІЄНТІВ ТА ПЕРСОНАЛУ ЯК СКЛАДОВА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Ключові слова:
підприємства готельно-ресторанного бізнесу, клієнти, персонал, соціальна, психологічна, економічна, продовольча, екологічна, санітарно-епідеміологічна, матеріально-технічна, інформаційна, кримінальна складовіАнотація
Досліджено особливості функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Виокремлено складові економічної безпеки суб’єктів (клієнтів та персоналу) підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Запропоновано безпеку клієнтів підприємств готельно-ресторанного бізнесу розглядати із врахуванням таких складових: соціальної, психологічної, економічної, продовольчої, екологічної, інформаційної, кримінальної. До основних складових безпеки персоналу закладів підприємств готельно-ресторанного бізнесу віднесено: соціальну, психологічну, економічну, кримінальну тощо. Окреслено завдання гарантування безпеки підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
Посилання
Хомин О. Й. Еколого-демографічна безпека держави. Управління еколого-економічною безпекою країни: колективна монографія / за заг. ред. Р. І. Тринька. Львів: Ліга-Прес, 2012. 260 с.
Хомин О. Й Якість та безпечність продуктів харчування як чинник демографічної безпеки. Сучасні проблеми та тенденції з розвитку оздоровчого харчування, безпеки та якості продуктів: колективна монографія / за ред. М. Я. Бомби. Львів: Ліга-прес, 2013. 264 с.