ФОРМУВАННЯ ТА ОБЛІК ДОХОДІВ СУБ’ЄКТІВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Ключові слова:
доходи, суб’єкти готельного бізнесу, готелі та аналогічні засоби розміщування, готельна послугаАнотація
Наведено види доходів суб’єктів готельного бізнесу (від операційної діяльності, інших операційних доходів та доходів, не пов’язаних з операційною діяльністю). Розглянуто статистичні дані, що стосуються доходів юридичних осіб готельного бізнесу. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, які впливають на формування доходів підприємств готельного бізнесу. Акцентовано на таких зовнішніх чинниках, як поведінка потенційних клієнтів і політика фірм-посередників. Продемонстровано кореспонденції рахунків з обліку доходів суб’єктів готельного бізнесу.
Посилання
Шиманська К. В., Остапенко Я. О. Стан діяльності підприємств готельного господарства в Україні та особливості: обліково-контрольний аспект. Вісник ЖДТУ. 2014. № 1 (67). С. 59–66.
Колективні засоби розміщування в Україні у 2016 році: статистич-ний бюлетень. К.: Державна служба статистики України, 2017. 200 с.
Амбросій О. І. Класифікація доходів готельного господарства та фактори, що впливають на їх розмір. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2010. Вип. 1. С. 195–199.
П(С)БО 15 «Дохід», затверджене наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 р. № 290.
Граковський Ю. Готельні послуги: організація діяльності, облік до-ходів та витрат. Вісник: офіційно про податки. URL: http://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/id/5521
Балченко З. А. Бухгалтерський облік в туризмі та готелях України: навч. посібник. К.: КУТЕП, 2006. 232 с.