ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЛАНДШАФТУ: ОСВІТА В ЧАСИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ

Автор(и)

  • Єлизавета Михайлова Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0000-0002-1539-1548

DOI:

https://doi.org/10.32782/2311-844X/2024-1-8

Ключові слова:

сфера освіти, інформаційні виклики, маркетингове середовище, заклад освіти, оцінка ризиків

Анотація

Ця стаття представляє глибокий аналіз і дослідження процесу модернізації маркетингового середовища в сфері освіти у зв'язку з інформаційними викликами. Методологія дослідження охоплює систематичний аналіз наукових джерел, комплексне вивчення статистичних даних та усвідомлене використання емпіричних досліджень. Такий підхід дозволяє не лише виявити основні тенденції та виклики, з якими стикаються освітні установи в сучасному інформаційному середовищі, але й ретельно проаналізувати їхній вплив на стратегії маркетингу та розвитку освітніх закладів. Практична цінність цієї роботи полягає в наданні конкретних рекомендацій та стратегій для освітніх установ з метою підвищення їх конкурентоспроможності та ефективності маркетингової діяльності в умовах інформаційного протистояння. Результати дослідження виявили необхідність впровадження новітніх маркетингових стратегій та технологій у сфері освіти. Зокрема, відзначається актуальність використання методів медіа-брендингу, соціального медіа-маркетингу та інтерактивних комунікаційних засобів. Зрозуміло, що освітні заклади повинні адаптуватися до сучасних вимог ринку, тому акцент робиться на інноваційних підходах та застосуванні передових інформаційно-комунікаційних технологій. Це сприятиме покращенню якості освітніх послуг, збільшенню конкурентоспроможності та відкриванню нових можливостей для розвитку освітніх закладів у сучасному цифровому світі. Практична цінність даної роботи полягає в наданні конкретних рекомендацій та стратегій для освітніх установ з метою підвищення їх конкурентоспроможності та ефективності маркетингової діяльності в умовах інформаційного протистояння. Це дозволяє закладам освіти адаптуватися до сучасних вимог ринку та успішно конкурувати у цифровому середовищі. Застосування запропонованих стратегій допоможе удосконалити комунікацію з аудиторією, збільшити привабливість закладу, а також підвищити ефективність маркетингових кампаній. Такі рекомендації мають практичне значення для керівництва освітніх установ у вирішенні актуальних завдань щодо підтримки та розвитку закладу в умовах сучасного інформаційного простору.

Посилання

Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства. Збірник тез І Міжнародної науково–практичної конференції (м. Чернігів, 9 листопада 2018 р). Чернігів, 2018. 779 с.

Dhupia Bhawna, Alameen Abdalla. Adaptive eLearning System: Conceptual Framework for Personalized Study Environment. Advanced Informatics for Computing Research. 2019. P 334–342 DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-15-0108-1_31

Finch D., Nadeau J., O’Reilly N. The Future of Marketing Education: A Practitioner’s Perspective. Journal of Marketing Education. 2013. No. 35(1). P. 54–67. DOI: https://doi.org/10.1177/0273475312465091

Chifu I., Simons G. Informational Warfare: A Theoretical Approach. In: Rethinking Warfare in the 21st Century: The Influence and Effects of the Politics, Information and Communication Mix. Cambridge University Press. 2023. P. 20–57.

Shanahan D. E., Palmer L. H., & Salas J. Achieving Scaled and Sustained Use of Client-Based Projects in Business School Marketing Education: A Proposed Suprastructure. Journal of Marketing Education. 2021. No. 43(1). P. 59–74. DOI: https://doi.org/10.1177/0273475319881179

Webometrics Ranking of World Universities. URL: http://www.webometrics.info/index.html (дата звернення: 11.03.2024).

Konkurentospromozhnist vyshchoï osvity Ukraïny v umovakh informatsiy̆noho suspilstva [Competitiveness of higher education of Ukraine in the conditions of the information society] Zbirnyk tez I Mizhnarodnoï naukovo–praktychnoï konferentsiï. (November 9, 2018). Chernihiv. 779 p.

Dhupia Bhawna, Alameen Abdalla (2019) Adaptive eLearning System: Conceptual Framework for Personalized Study Environment. Advanced Informatics for Computing Research, pp. 334–342. DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-15-0108-1_31

Finch D., Nadeau J., O’Reilly N. (2013) The Future of Marketing Education: A Practitioner’s Perspective. Journal of Marketing Education, no. 35(1), pp. 54–67. DOI: https://doi.org/10.1177/0273475312465091

Chifu I., Simons G. (2023) Informational Warfare: A Theoretical Approach. In: Rethinking Warfare in the 21st Century: The Influence and Effects of the Politics, Information and Communication Mix. Cambridge University Press. pp. 20–57.

Shanahan D. E., Palmer L. H., & Salas J. (2021) Achieving Scaled and Sustained Use of Client-Based Projects in Business School Marketing Education: A Proposed Suprastructure. Journal of Marketing Education, no. 43(1), pp. 59–74. DOI: https://doi.org/10.1177/0273475319881179

Webometrics Ranking of World Universities. Available at: http://www.webometrics.info/index.html (accessed March 11, 2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-28

Як цитувати

Михайлова, Є. (2024). ТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЛАНДШАФТУ: ОСВІТА В ЧАСИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ (серія економічна), (1), 58–61. https://doi.org/10.32782/2311-844X/2024-1-8