РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН

Автор(и)

  • З.Б. Живко Львівський державний університет внутрішніх справ
  • О.П. Подра Львівський державний університет внутрішніх справ

Ключові слова:

людський потенціал, людський розвиток, освіта, освітні ризики, інноваційний розвиток

Анотація

Досліджено поняття людського розвитку та людського потенціалу, визначено головну роль освіти у формуванні людського потенціалу та освітні ризики, що пов’язані із цим процесом. Визначено, що недоліки існуючої системи формування та відтворення людського потенціалу виявляються у неефективному використанні суспільних ресурсів, що відображені у високому рівні безробіття, а також є наслідком реконструкції вітчизняних підприємств на основі впровадження нових технологій, що призводять до заміни старого виробництва та скорочення чисельності персоналу. Запропоновано низку заходів модернізації національної системи освіти з актуалізацією її інноваційної спрямованості.

Посилання

Миколюк О. Україна – на 81 місці за рівнем людського розвитку / О. Миколюк // День. – 2016 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://m.day/kyiv.ua/uk/article/cuspilstvo/ukrayina-na-81-misci-za-rivnem-lyudskogo-rozvytku

Хмелевська О. М. Освітні ризики у контексті людського розвитку / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. – 2016. – № 3 (28). – С. 145–157.

Інноваційна Україна 2020: національна доповідь / за заг. ред. В. М. Гейця та ін.; НАН України. – К., 2015. – 336 с.

Висновки Ради ЄС від 26 листопада 2012 року з освіти та навчання в Європі-2020 – сприяння сфери освіти і навчання оздоровленню та зростанню економіки, а також створенню нових робочих місць. – 2012. – C. 393/02.

Основні показники діяльності вищих навчальних закладів України на початок 2014/2015 навчального року: стат. збірник. – К.: Держстат України, 2014. – 420 с.

Рівень безробіття населення (за методологією МОП) за статтю, віковими групами та місцем проживання // Державна служба статистики України [Електронний pесурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua]

Досвід працевлаштування випускників вищих навчальних закладів: погляд випускників та роботодавців [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/bestuniverua/ss-27208268(

Резнік О. Практики вдосконалення професійних знань і навичок як потенціал модернізації країни / О. Резнік // Українське суспільство 1992–2012. Стан та динаміка змін. Соціологічний моніторинг; за ред. В. Ворони, М. Шульги. – К.: Інститут соціології НАН України, 2012. – 660 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-28

Як цитувати

Живко, З., & Подра, О. (2017). РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ (серія економічна), (1), 220–231. вилучено із http://journals.lvduvs.lviv.ua/index.php/economy/article/view/788

Номер

Розділ

ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ РИНКОВИХ МЕХАНІЗМІВ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВІДКРИТОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ